Consid Norrköping – finalist i Årets arbetsplats

Varje år delas priset Årets Arbetsplats ut under Norrköpings Näringslivsgala. I år är Consid en av tre finalister som är nominerade till det åtråvärda priset.

10 maj 2019

Varje år delas priset Årets Arbetsplats ut under Norrköpings Näringslivsgala och tilldelas det företag som har en trevlig och för verksamheten relevant utformad arbetsmiljö, engagerade och nöjda medarbetare samt har förmågan att att attrahera nya arbetstagare. I år är det tre finalister som är nominerade till det åtråvärda priset – Consid, Holistic och Lundbergs.

Nomineringen till Consid lyder som följer:

För Consid är det väldigt viktigt att man trivs på kontoret och de lägger därför mycket resurser på att ha en hög trivselfaktor. I deras senaste medarbetarundersökning dock punkten ”Arbetsmiljö” hela 5,5 på en 6-gradig skala och näst efter kollegorna så var kontorsmiljön en av de bästa aspekterna. Det tillsammans med många spännande uppdrag och kunder var grunden till att Consid under 2018 lyckades anställa nära 30 personer enbart på Consid  i Norrköping.

Norrköpings näringslivsgala hålls den 16 maj på Flygeln i Norrköping då finalisten kommer presenteras.

Bild på Henrik Boström

Henrik Boström