Considare en av 14 inRiver Champions i världen

PIM-produktbolaget inRiver delar kontinuerligt ut utmärkelsen inRiver Champion till de som aktivt delar med sig av sin expertis till inRivers community. Roy Eriksson, PIM-expert på Consid, är en av 14 att ta emot utmärkelsen i världen. ”Det betyder oerhört mycket för mig, och för Consid, att få ta emot denna utmärkelse”, berättar Eriksson.

21 mars 2019

Roy Eriksson, PIM-expert på Consid, är utsedd till inRiver Champion.

För bara två månader sedan kunde Consid meddela att Thomas Horrdin, Technical Lead och Team Lead på Consid, blivit utsedd till Sitecore Commerce MVP. Nu erhåller ytterligare en Considare en ärofylld utmärkelse. Denna gång är det Roy Eriksson, PIM-expert på Consid, som blivit utsedd till inRiver Champion. Han är därmed en av endast 14 stycken som blivit utsedda till Champion av PIM-produktbolaget inRiver någonsin. Eriksson är väldigt glad och hedrad över utmärkelsen:

– Att få en bekräftelse på att det man gör uppskattas och gör skillnad är givetvis oerhört hedrande. Jag tror att mitt engagemang i inRivers community och inRiver-plattformen i kombination med min passion för problemlösning, lösningsarkitektur och breda PIM-erfarenhet ligger till grund för denna utmärkelse. Det betyder oerhört mycket för mig, och för Consid, att få ta emot denna utmärkelse, berättar Eriksson.

Patrik Zenno, partneransvarig InRiver på Consid, är väldigt glad över att Roy mottagit utmärkelsen, och understryker betydelsen av detta för Consid:

– Roy är en av Sveriges främsta PIM-konsulter och skapar dagligen fantastiska lösningar tillsammans med våra övriga kollegor, och tar därför välförtjänt emot denna utmärkelse. Champion-utmärkelsen är också väldigt hedrande för Consid som bolag och ett tydligt kvitto på att vi fortsätter utvecklas starkt och bidrar med yttersta expertis i våra kunduppdrag. Vi är sedan en tid Platinum partner till inRiver, och detta är ytterligare ett styrkebesked som kommer intensifiera vårt samarbete ytterligare, berättar Zenno.

Jesper Larsen, Partner Director EMEA på inRiver hjälper till att styrka utmärkelsen:

– Roy har utmärkt sig på ett fantastiskt sätt i vår Community med över 1000 certifierade konsulter. Han har visat sig vara mycket innovativ och delar med sig mycket av sin kunskap och idéer och driver alla dialoger framåt på ett mycket konstruktivt sätt. Han är verkligen en tillgång inte bara för Consid och inRiver utan för hela vår Community säger Jesper Larsen, Partner Director EMEA på inRiver.

Mer information om InRivers Championprogram hittar du på dess hemsida.

Bild på Roy Eriksson

Roy Eriksson