Digitala influencer-podden avsnitt 13: Johan Mångsén, Saab

I 13:e avsnittet av Digitala influencer-podden samtalar Consids vd Peter Hellgren och Johan Mångsén, Brand Manager på Saab, bland annat om annat digitaliseringen och den teknologiska utvecklingen, hur det är att jobba på in- respektive utsidan, sociala mediers makt i ett snabbfotat digitalt samhälle och vikten av att rekrytera nyckelpersoner.

7 mars 2019

Johan Mångsén är trebarnspappan som sedan drygt ett och ett halvt år sedan är Brand Manager på Saab. Dessförinnan har han hunnit med en karriär inom reklambranschen där han huserat i dryga 20 år som bland annat Art Director och ett par år inom finansbranschen där han varit på Handelsbanken och betallösningsbolaget Ecster.

I mötet med Johan diskuteras bland annat digitaliseringen och den teknologiska utvecklingen, hur det är att jobba på in- respektive utsidan, sociala mediers makt i ett snabbfotat digitalt samhälle och vikten av att rekrytera nyckelpersoner.

Läs mer om podden och dess syfte.

Marknadskoordinator