Digitala influencer-podden avsnitt 26: Thommy Sundström, Sitecore

I det 26:e avsnittet av Digitala influencer-podden samtalar Peter Hellgren, vd på Consid, med Thommy Sundström, Senior Sales Executive på Sitecore, bland annat om framtidens CMS-lösningar, hur man ökar sina konverteringar, vikten av rätt typ av marknadsföring och hur man som e-handlare bör tänka kring sin närvaro online.

29 augusti 2019

Thommy Sundström är sedan maj i fjol Senior Sales Executive på Sitecore, men har dessförinnan axlat roller så som Purchasing Manager, Account Manager, Senior AccountExecutive och Partner Director Nordics på bolag så som Salesforce och HP. Utöver rollen på Sitecore – ett av de mest använda CMS:en (Content Management System) – är han även en frekvent besökare i padelhallen, skidbacken och till havs med segelbåten.

I mötet med Thommy diskuteras bland annat hur man som bolag ska tänka kring CMS, PIM och DAM, hur framtidens sådana lösningar kan komma att se ut och vad Sitecore har att erbjuda inom respektive områden. Han delar även med sig av framtidsspaningar vad gäller e-handel, tips på hur man kan maximera sina konverteringar, exempel på lyckade digitala marknadsföringskampanjer och mycket mer. Trevlig lyssning!

Läs mer om podden och dess syfte.

Content Manager